Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 16.12.2020 alkaen
Yleistä verkko- ja lippukaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Härmän Liikenne Oy y-tunnus 0472209-4. Myymme tuotteita yli 15 vuotiaille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja mahdollisten postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.harmanliikenne.fi/kauppa ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen ja E-lippujen toimittaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Sampo, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, Mobilepay sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitusaika
E-lippu tuotteet (mm. matkaliput) toimitetaan sähköpostiin automaattisesti 1-2 minuutin kuluessa erillisenä viestinä onnistuneen maksutapahtuman jälkeen.
Muut tuotteet postitamme 3 pankkipäivän kuluessa. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitus- ja palvelukulut sisältävät erikseen määritellyt pakkaus- ja/tai järjestelmäkulut. Voit katsoa mahdolliset toimitus-/palvelukulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset sähköpostitse (lipputuotteet) ja muut pakettina tai kirjeenä.
Vaihto- ja palautusehdot
Lunastettuja/maksettuja matkalippuja ei hyvitetä takaisin.
Ongelmatilanteet toimituksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@komialiikenne.fi tai postitse:
Härmän Liikenne Oy
Knuuttilanraitti 10
62300 Härmä
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti/kirje on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Härmän Liikenne Oy tarvitsee meille antamiasi yhteystietoja ottaakseen sinuun yhteyttä tuotteitamme ja palveluitamme koskevissa asioissa. Voit perua nämä viestintäasetukset koska tahansa. Lisätietoa tilauksen peruuttamisesta, tietosuojakäytännöistä ja siitä, miten olemme sitoutuneet suojelemaan yksityisyyttäsi, saat tietosuojakäytännöstä.